Ansatte

Stine Mari Moen

Stilling: Daglig leder
stine.mari.moen@ringvalskogen-barnehage.no

Stine begynte å jobbe i Ringvålskogen barnehage i November 2020. Jobbet som pedagogisk leder frem til sommeren 2023. Hun ble utdannet førskolelærer med fordypning i natur og friluftsliv ved Dronning Mauds Minne Høgskole i 2017.

Beate Ness

Stilling: Pedagogisk leder

Begynte å jobbe som pedagogisk leder i Ringvålskogen i 2011.Ble utdannet førskolelærer med fordypning i småbarnspedagogikk i 2010. Beate har etterutdanning i pedagogisk veiledning for øvingslærere. Fungerer også som nesteleder på huset.

Kjøkkenansvarlig

Roy Andre Wahl

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Roy begynte å jobbe i Ringvålskogen barnehage i 2008. Han ble utdannet barne- og ungdomsarbeider i 1997. Har gått kokkeskole og tidligere jobbet som kokk. Jobber som kjøkkenansvarlig.

Småtroll

Renate Jensen

Stilling: Pedagogisk leder

Renate begynte å jobbe som pedagogisk leder ved Ringvålskogen barnehage i 2007. Hun ble utdannet førskolelærer med fordypning i musikk i 2005.

Beate Ness

Heidi Følstad

Stilling: Barnehagelærer

Har jobbet som vikar siden 2021. Ferdig utdannet barnehagelærer 2023. Fortsatt under utdanning ved Dronning Maud med Master i barnehageledelse.

Nina Moen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Nina begynte å jobbe som assistent ved Ringvålskogen barnehage i 2010. Hun ble utdannet omsorgsarbeider i 2008. Har også erfaring med å jobbe med barn med spesielle behov.

Bente Aasegg

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Hun er en av våre faste vikarer i barnehagen. Jobber for tiden på småtroll.

Trollunger

Trine Aas

Stilling: Pedagogisk leder

Ansatt fra August 2016. Trine er utdannet førskolelærer fra Dronning Maud og kommer fra Tydal. Har bachelor i kroppsøving fra HiNT. Friluftsliv er en stor interesse.

Emilie Sundve

Stilling: Pedagogisk leder

Nyutdannet barnehagelærer som vikarer i sykemeldingsvikariat på småtroll.

Inger Lise Vold

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Utdannet barne- og ungdomsarbeider. Har lang erfaring i å jobbe i barnehage.

Hanne Hveding

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Hanne begynte å jobbe som assistent ved Ringvålskogen barnehage august 2012. Hun har erfaring fra barne- og ungdomsarbeiderstudiet og tok fagprøven 2017.

Tone Sandnes

Stilling: Pedagogisk medarbeider

En av våre faste vikarer.

Tusser

Lillian Botnan

Stilling: Pedagogisk leder

Lillian begynte å jobbe som pedagogisk leder ved Ringvålskogen barnehage august 2014. Hun ble utdannet førskolelærer ved Dronning Maud i 1993. Har 9 års erfaring med å drive familiebarnehage.

Tina Nissen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Tina har jobbet flere år i barnehagen og ble utdannet barne- og ungdomsarbeider i 2017. Interessert i sykling, trening og friluftsliv.

Jørgen Gregersen

Stilling: Ressurspedagog

Jørgen ble ferdigutdannet barnehagelærer med fordypning i realfag, lek og læring ved Dronning Mauds Minne Høgskole i 2021. Jobber som spesialpedagogisk ressurs på enkelt barn, fra høsten 2024 jobber han som barnehagelærer på avdeling. Glad i fotball, fisking og matlaging.

Vaktmester

vegard Foss

Stilling: Vaktmester

Vegard begynte å jobbe som utepedagog ved Ringvålskogen barnehage i 2010. Han kommer fra Leinstrand og er lokalkjent i området. Han er 20% vaktmester ved barnehagen.

Vetter

Stig Eikje

Stilling: Pedagogisk leder

Stig begynte å jobbe som pedagogisk leder ved Ringvålskogen barnehage i 2012. Han er utdannet lærer med videreutdanning innen barnehagepedagogikk og småbarnspedagogikk. Han har 1.avd spesialpedagogikk og har god erfaring med å jobbe med barn som trenger spesialpedagogisk støtte.

Kristin Jobotn

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Har vært ansatt siden Mars 2014. Liker turer i skog og mark. Har foto som en stor hobby.

Nils Jørgen Valvåg

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Fast vikar på Skogstua frem til sommeren 2024.